کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

1393و...عید و تولد وووو...

1393/1/16 8:38
نویسنده : مامان کیانا
527 بازدید
اشتراک گذاری

امسال هم مثل هر سال بالاخره تموم شد و سال نو شد البته با کلی تغییرات در لحظه تحویل سال با سرعت خودمون رو به خونه مامانی رسوندیم تا در کنار هم و به لطف خدا سالی پر برکت و شاد و سلامت داشته باشیم امسال عمه محبوبه و طهورا کوچولو در کنارمون بودن و بعد از چند روز هم عمه ملیحه اومد و دوشب رو هم پیش ما بود و کیانا کلی از دیدن عمه هاش شاد و شنگول بود مخصوصاً از دیدن طهورا جوجو صبح که از خواب بیدار میشد میبردیمش خونه مامانی تا شب با طهورا آتیش میسوزوندن و وای طفلکی مامانی و بابایی که حتی دیگه خواب هم نداشتن و شب بزور جدا میکردیمشون  طهورا هم دنبال کیانا گریه میکرد  البته یک شب با عمه ملیحه خونه مامانی و تو جیگر عمه جونی خوابید و من و بابا کلی دلتنگ کیانا...

خلاصه شروع خوبی بود و باشادی همراه بود خداکنه تا آخر سال واسه همه ایرانی ها هم همینطور باشه.البته بجز مریضی من که نمیدونم چه ویروس مسخره ای بود که من و بابا رو از دیدوبازدید انداخت توجه داشتین که فقط من و بابا رو...کیانا کوچولوی دوستداشتنی ما عاشق خاله و خاله بازی و مهمونی رفتنه که مسلما هم با مامانی و باباییش کلی مهمونی رفت.

کلی هم تبریکات بجز عید داریم مثلا تولد خاله فاطمه جون جونی و بعدش فاطمه یاس کوچولو و خاله صدیقه جون خودم و خاله ظهره و مامان و خاله هستی جون و بالاخره از همه مهمتر

تولد بابا مصطفی ست که امشب میخوام سوپرایزش کنم...

 

خدا جونم خدای خوب و مهربون سایه هیچ بابایی رو از سر کوچولو یا کوچولوهای نازش کم نکن خداجونم هیچ خونه ای رو بی بابا نکن و همه باباهای مریض رو هم شفا بده آمین...

امشب تولدته و من از خدا متشکرم که تو که خودت خدای مهربونی و خوبی هستی رو آفریده

خدا جونم ما یعنی من و کیانا که الان شبها فقط تو جیگر بابا مصطفی میخوابه از تو به خاطر این هدیه بزرگ تشکر میکنیم میدونم که تو نعمت رو در حق ما تموم کردی و یکی از فرشته های خوبت رو بهمون هدیه دادی تا از مهربونی هاش واز خوبی هاش بهره مندمون کنی مخصوصا به من واقعا لطف کردی که کسی رو بهم دادی تا جای خالی و مهربون پدر مادر مرحومم رو هم واسم پر کنه و همچنین دختر کوچولوی ناز ودوستداشتنی و شیرین زبونی رو دادی تا همه غصه های دنیا رو واسم شیرین کنه و هیچ غمی توی دلم باقی نذاره خدای من ،من به خاطر داشتن این خونواده خوب و مهربون و نمونه وشاد ازت تشکر میکنم و واسه همه اوناییکه آرزوی خوشبختی و شادی و خونواده دارن دعا میکنم تا به آرزو و خواسته شون برسن.آمین

اینم کلی عکس جدید که همه شو عمه ملیحه گرفته آخه عمه جون کلاس عکاسی میره:

فدای فیگورت بشه مامان:

ای جونم ای جونم نانازی طلا:

ملکه زیبایی:

به قول خودش خانوم دکتر ورزش کار:

دو تا گلوله نمک:

 

پسندها (3)

نظرات (1)

خاله عسل
30 فروردین 93 0:54
آخ آخ قربون اون ژستاش برم مــــــــــــــــــــــــــــــــــــن جیگرطلای شیرین زبون بانمک منی آخه شیطوووووووون پاسخ: مرسی خاله جونی جون راستی خونه ت خیلی بهم خوش گذشت مخصوصا بازی با عروسکات و اون همه لاک خوشگل که واسم زدی بوووووووس بووووووس