کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

هوای اردیبهشت و حساسیت

1391/2/21 18:52
نویسنده : مامان کیانا
312 بازدید
اشتراک گذاری

کوچولوی ناز و دوستداشتنی من این روزها بدترین روزهای زندگی من و بابا بود آخه هر هفته تورو دکتر میبردیم چون تو طلای نازنین بعد از تب سه هفته پیش یک بار به خاطر سرفه و آبریزش بینی و یکبار به خاطر تنگی نفس به دکتر رفتیم و هر بار دکتر گفت حساسیت اما داره خیلی وخیمتر میشه که در نهایت داره تبدیل به آسم کودکان میشه خلاصه تو جگر من و بابا رو کلی سوزوندی شبها از تنگی نفس خوابت نمیبرد و با اولین سرفه حالت خفگی بهت دست میداد بعد از کلی دارو دکتر گفت دستگاه بخور بگیرین خدارو شکر از وقتی بخور رو روشن میکنیم شبها کاملا راحت میخوابی و حتی سرفه هات هم کم شده و خداروشکر به اسپری هم نیاز نداری عاشقتیم عزیز دلم وقتی حتی کوچکترین ضربه ای میخوری من و بابا واقعا بهم میریزیم و تموم دنیا روی سرمون خراب میشه عزیزم تو واقعا هدیه خدا هستی یک فرشته کوچولوی پاک و معصوم و دوستداشتنی فدات بشم  جوجو جون 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اریا
2 خرداد 91 23:41
سلاااااااااااااااام
شه خبراااااا ..خوبیییین ؟کیانا جونم بهتر شده؟؟؟
خیلی دلمون تنگیده براتون
بوووووووووس


مرسی عزیز دلم بوس بوس ماهم دلمون واستون خیلی تنگیده مسافرت خوش بگذره