کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 21 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

آخی یادش بخیر...

1393/7/5 1:35
نویسنده : مامان کیانا
544 بازدید
اشتراک گذاری

اول تو اینطوری بودی:

بعد اینطوری شدی:

و بعدش:

سپس:

      

     

و سرانجام اینقدر بزرگ و عاقل و خانوم و باهوش شدی در حدی که بهیچوجه سرت کلاه نمیره مامان و بابا فدات بشن عاشقتیم که هر روز میای سراغ دل من تا ببینی داداش اومده واست یا نه دائم هم دعا میکنی و به من و بابا هم میگی دعا کنیم خدا داداشی بذاره واست تودل من ونم چه داداشهایی اولا 3تا با چه شکلا و اسمایی اولی که اسمش نقی و شکلش هم مثه نقی معمولی بازیگر سریال پایتخت ودومی اسم وقیافه ارسطو و سومی اسمش برزو و شکل برزو ارجمند البته با گریم قهوه تلخ.فکر کن...!!!؟؟؟
 

پسندها (1)

نظرات (2)

خاله فائزه
1 آبان 93 11:43
سلام حالتون خوبه؟ مامان کیانا حالت چطوره؟ بهتر شدی؟ قربون اون فیگور گرفتنت برم من کیانا جونم کیانا جون، تو کاشمر جات خیلی خیلی خالیه و دل هممون حسابی برات تنگ میشه، آخه تو این 1 سال که اومدین کاشمر کلی به شیرین کاریات عادت کردیم جیگرطلا مرسی کیانا جون و مامانت که برای عروسی من اومدین، خیلی خیلی خیلی.... خوشحالمون کردین، اگه نمی اومدین اصلا خوش نمی گذشت،ایشاا... بازم زود به زود بیاین کاشمر سلام خاله عروسه قربونت بشم عزیز دلم .مرسی مهربونم به ماهم خیلی خوش گذشت مگه میشه که عروسیه خواهرم نرم؟؟؟؟کیانا هر روز بهم میگه زنگ بزن به خاله طاهره یاخاله فايزه بپرس ببین خاله و آقا دانیال دعا کردن وخدا بهشون نینی بده یا دايم میپرسه کی نینی میره توی شکم خاله فايزه خلاصه کچلم کرده و تاتو حامله نشی دست بردار نیس.دلتنگ همتونیم بوس بوس
عمه فروغ
17 دی 93 23:09
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم.چه عکس هلی خوشگلی خدا گل دخترت رو براتون حفظ کنه ان شاا.. به من هم سر بزنید خوشحال میشم سلام عزیزم مرسی چشماتون قشنگ میبینه عمه جونیه مهربونه آرشیدا جونی.چشم عزیزم حتما میام