کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

تولد تولد

1390/11/13 18:02
نویسنده : مامان کیانا
192 بازدید
اشتراک گذاری
بعد از تبریک روز مادر به همه مادران عزیز و مهربون و دوستداشتنی بخصوص مامانی کیانا (مادر همسر عزیزم) و روح پاک مادر مهربان خودم پیشاپیش روز پدر رو هم تبریک میگم مخصوصا به پدر همسر گلم و دوباره به روح پاک پدر خودم  و از طرف کیانا هم به بابای خیلی خیلی خیلی خوبش میگم باباجون دوستت دارم یا بهتره بگم دوستت داریم و بهت افتخار میکنیم تو که برای منو کیانا همه چیز هستی و زندگی ما به خاطر لطف بی پایان و مهربونیهای بیش از اندازه تو همیشه شیرینه امیدوارم هردومون بتونیم زحمتهاتو جبران کنیم

این تبریک سوم هم به خاطر بزرگ شدن دختر نازم که دوساله شد و حالا سین رو ادا میکنه و یه عاله چیزهای خوب دیگه که اگه بخوام همشو بگم همه عمرم رو باید تایپ کنم اما یه کار بامزه میکنه و وقتی ازش میپرسیم آقا فردوس چکار میکنه انگشت اشارش رو بالا میبره و صداش رو هم مردونه میکنه و میگه بیبین البته ما این رو بهش یاد ندادیم خودش وقتی فیلم رو دید یاد گرفت

روی ماهت رو میبوسم کیانای گلم و از خدا آرزوی بهترین آرزوها رو دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)