کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

سیده کوچولو و...

1390/11/13 18:02
نویسنده : مامان کیانا
301 بازدید
اشتراک گذاری
با عرض تسلیت به همه مسلمونها مخصوصا جوجه سیده خودم :

شاید باور نکنین ولی کیانا دائم میگه واسم حسین حسین بذار 

ناناز من الان به معلوماتش کلمه خدا و آب هم اضافه شده + انگلیسی خوک /توپ /گاو و +شعر خدا عزیز دلم خدا رو شکر میکنم که تو اینقدر باهوشی و واقعا به یادگیری علاقه داری منو بابا عاشقتیم و خیلی خیلی دوستت داریم فدای حرف زدنت بشم که تازگی ها اینقدر حرف میزنی و جمله های قشنگ میگی وقتی کار بدی میکنی خودت با ادب میگی بشید یعنی :ببخشید

دیروز هم با ناز فراوون سر بابا رو گول مالوندی وقتی بابا بهت گفت کینا جونم بوسم بده ببرمت خیابون به بابا گفتی اول مامان و بوس کن بعدش من بابا هم وقتی من و بوسید و گفت حالا کیانا نوبت توه تو کوچولوی ناز قلقلی گفتی دیگه بسه منو فردا ببوس  قربونش بشم اگه بخوام از کارا و حرفای نازش بگم دائم باید در حال تایپ باشم  راستی من یادم رفت یک ماه پیش عید غدیرو به همسر خیلی خیلی خیلی خوب و مهربونم و دختر کوچولوی نازم که بهترین هدیه و موهبت خداست رو تبریک بگم به هر حال با کلی تاخیر میگم عاشق هر دوتاتونم و عید گذشتتون مبارک  به آریا هم تبریک میگم آخه امسال اولین سال سیدیشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)