کیاناکیانا، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

کیانا فرشته کوچولوی دوستداشتنی

شکرت خداجون

1392/3/3 20:51
نویسنده : مامان کیانا
323 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا تو چقدر مهربونی من و به مقامی رسوندی که در عین زیبایی سختی فراوون هم داره مادر بودن چقدر شیرینه و خوب ولی گاهی به سختی اون فکر میکنم سختی از این بابت زحمت نیس سختی یعنی غمی که برای تربیت یک موجود کوچک و پاک داری یک موجود بی گناه و معصوم و استرسی که برای آینده فرزندت داری خدایا به همه پدر و مادر ها لیاقت داشتن بهترین موجودات خودت رو بده ...

خداجونم دعای همه پدر و مادر هارو برای خوشبختی بچه هاشون براورده کن...

خداجونم امروز که روز مرد فقط ازت میخوام که عشق زندگی من و رو که پدر و همسری مهربونه رو همیشه مراقبش باشی و عمر زیاد بهش بدی تا سایه پرمهرش روی سرمون باشه و عشقمون ماندگار برای همیشه باشه

راستی من و بابا واسه روز مرد و زن تصمیم گرفتیم واسه کوچولوی خونه فرشته خونه هدیه بگیریم واسش یک دوچرخه صورتی گرفتیم و ما با شادشدن کوچولو موچولو از همیشه شادتریم

روز مادر و پدر رو هم به مامانی و بابایی هم تبریک میگیم و واسه مامان و بابای خودم هم فقط میتونم دعا کنم و از خدا بخوام که روحشون شاد باشه...

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان آریا
13 خرداد 92 2:16
سلام عزیزم ...
مبارک باشه دوچرخه ی صورتی دخملی وااااااای دلم برای شیرین زبونیا و بازیا و شیطنتاش خیلی تنگ شده...روی ماه هر دوتون و میبوسم..به بابایی هم سلام برسون


سلام دوست جونی های ما مرسی ماهم دلمون واستون مخصوصا اون گوگولی بانمک تنگ شده مامانی فخری که کلی ازش تعریف کردن مخصوصا از حرفاوصدای خوشگلش دلمون قنج زد واسش بوس بوس
مامانی درسا
17 خرداد 92 2:39
امشب که شب تولدته بهترین ها رو آرزو کن
من هم از خدا همون بهترین ها رو برات آرزو مندم

(عزیزم تولدت مبارک)


ممنون درساجون و مامانیش